Zdrav doručak za nekoliko minuta

Da li su vam poznata jutra kada teško ustanete iz kreveta i popijete samo šoljicu kafe ili vas toliko mrzi da spremite bilo šta i završite u pekari na putu do posla? Nije dobro ni da izostavite doručak ukoliko ne želite da jedete peciva, prženu hranu i grickalice. Ako priuštite sebi zdrav doručak na taj način pokrećete svoj metabolizam. Potrudili smo se da vam izdvojimo par zdravih recepata koji su jednostavni i brzi za pripremu. Neophodan vam je doručak pun proteina i vlakana koji će vas držati sitim do ručkapa nećete posezati ni za grickalicamani slatkišima.

Umesto klasičnog sendviča pojedite zdravu alternativu:Uzmite 2 kriške ražanog hleba od celog zrna, namažite svaku krišku domaćom rikotom, začinite bosiljkom i prstohvatom morske soli.Dodajte na svaku krišku malo svežeg paradajiza ili paprike i uživajte u svom ukusno-zdravom doručku.

Mafini bez šećera, zvuči neverovatno ali moguće je. Savršeni recept za slane preukusne mafine koji mogu da vam traju cele nedelje. Umutite jaja sa spanaćem, slaninom i mladim sirom, a zatim sipajte smešu u kalup. Pecite 15-20 minuta, možete odmah da ih poslužite ili ostavite u frižider za naredne dane.

Smuti je uvek savršen napitak kada žurite na posao, ali i za poneti kao užinu na pauzi. Pomešajte celu bananu, kašiku kikiriki putera, kašičicu meda, šolju sojinog mleka ili grčki jogurt. Jedan dodatni savet je da dodate mericu vašeg omiljenog vanila ili čokoladnog whey proteina i bićete siti do ručka.

Još jedan sličan brzinski napitak. Pomešajtezob, chia seme, borovnice, bademovo mleko, badem i pola banane. Ako volite da popijete topli napitak, možete da zagrejete napitak minut-dva.


Ostali tekstovi
Pozovi