Vezbanje KOD KUĆE

Praznici su odavno iza nas i odlučili ste da počnete da vežbate ali Vam se ne ide u prepune teretane ili Vam prosto dnevna rutina na ostavlja toliko vremena da možete da odete na trening. Svakako zbog toga ne treba da odustanete jer svoj efikasan trening možete uraditi kod kuće, bez mašina, bilo da je u pitanju mršavljenje, zatezanje mišića ili sticanje kondicije. Na našem sajtu možete pronaći mnoštvo rekvizita koji će Vam u tome pomoći. Za početak krenimo od vežbi koji će Vam pomoći pri mršavljenju.

Svima je dobro poznato da do mršavljenja dolazi usled sagorevanja velikog broja kalorija koje ćete postići aktivacijom velikih mišićnih grupa kao što su noge, leđa i grudi. Kada kažemo noge, asocijacija su čučnjevi i iskoraci, kada kažemo leđa, misimo na razne varijacije mrtvog dizanja, veslanja i zgibova, kada kažemo grudi asocijacija su sklekovi, propadanja i razni potisci sa grudi.

VEŽBE ZA NOGE ČUČANJ- Kod izvođenja ove vežbe postoje dve bitne stvari na koje stavljamo fokus a to su položaj kičme i kolena pri izvođenju vežbe. Leđa treba da su prava, grudi izbačene ka napred, kolena ne treba da prelaze prste na stopalima. Za početak bitno je da uvežbate tehniku, a potom možete da radite sa bučicama ili kettlebell-om. Ukoliko želite dodatno opterećenje, svakako će Vam poslužiti elastične fitnes trake kao I tegovi za noge. ISKORACI- Iskorake možete izvoditi u mestu ili “koračajući” kroz prostor ukoliko Vam mogućnosti dozvoljavaju. Isto kao I kod čučnjeva veoma je bitno da pazite da kolena ne prelaze prste. Dodatne benefite postićete ukoliko čvrsto stanete na stopalo, a drugo postavite na podlogu kao što je steper za aerobik ili fitnes balans lopta, poznata kao “Bosu” lopta.

VEŽBE ZA LEĐA - Vežbe za leđa gotovo je nemoguće zamisliti bez dodatnih opterećenja kao što su ručni tegovi I šipka za tegove. Ovi rekviziti će Vam omogućiti da izvedete kompletan trening leđa, a kako biste obezbedili sebi izvođenje zgibova u stanu ili kući, predlažemo da posetitne naš Web shop I pogledate šta imamo u ponudi od vratila za zgibove.

VEŽBE ZA GRUDI - Kod izvođenja potisaka sa grudi odlična podloga biće Vam pilates lopta, a kao opterećenje možete koristiti bučice. Kada pričamo o sklekovima, od koristi Vam mogu biti RING ručke za sklekove, dok će nazidni razboj poslužiti da izvedete savšena propadanja.

Ukoliko ste zadovoljni svojom kilažom ali želite zategnut izgled, predlažemo da Vam se trening zasniva na gore pomenutim, osnovnim vežbama. Koju god grupu mišića da radite, vežbe sa sopstvenom težninom uz nešto dodatog opterećenja dovešće vas do željenog cilja. Pored toga, u nedeljnom rasporedu treninga, ostavite prostora za jedan kondicioni trening u kućnim uslovima. Vežbe kao što su preskakanje konopca, kombinacija skok-čučnja, skok-iskoraka, skokokvi uz pomoć TRX-a, izbačaji sa kettlebell-om, skokovi na klupu ili aerobik steper kao I izdržaji, pozitivno će uticati na Vašu kondiciju. Takođe, uvrstite u trening i kanap sa opterećenjem. Neka vaš kondicioni trening bude u formi kružnog treninga koji će sadržati 6-12 vežbi izvodeći ih zaredom. Pauze između vežbi mogu biti 20-30 sekundi, a pauze između krugova 1-2 minuta. Radite od 3-5 krugova.

Ostali tekstovi
Pozovi