Crossfit ishrana

Crossfit je kombinacija treninga snage, treninga brzine, olimpijskog stila i vežbi koje se oslanjaju na težinu tela, gimnastičkih i vežbi izdržljivosti.

Crossfit trening zahteva da vežbate 3 do 5 dana nedeljno. Treninzi su izuzetno naporni ali traju do sat vremena sa sve efektnim zagrevanjem tela.

Izgradnja snage i bolje fizičke spremnosti ne postiže se samo vežbanjem već i pravilnom ishranom.

Crossfit trening podrazumeva i posebnu ishranu a to je unos oko 40% ugljenih hidrata, 30% proteina i 30% masti.

Ovo možete postići konzumiranjem mesa i povrća, koštunjavog voća i semenki, malo voća, malo skroba i totalno izbacivanje šećera.

Ovo je potvrdjeno od strane brojnih aktivnih vezbaca. Ponekad se pitate kako jedna žena može da radi čučnjeve sa teretom od 125kg?

Pored napornih treninga tajna je u ishrani. Ishrana je pogonsko gorivo, bez pravilne ishrane ne bi bilo ni efektnog treninga a ni rezultata.

Preneću vam jedan njen dnevni unos namirnica:

Dan počinje doručkom koji podrazumeva 3-4 pržena jajeta, pola avokada, 2 mandarine i kafe sa mlekom. Avokado i kafa sa mlekom su dovoljan unos masnoća za početak dana.

Za ručak bi bila idelna salata sa piletinom i polovina avokada ili proteinski sejk i porcija voća.

Za večeru spremite puno tamno-zelenog povrća (spanać, kelj, brokoli) po mogućstvu 300-500 grama i jedan filet lososa koji je obogaćen zdravim masnoćama i vitaminom D.

Ova ishrana nije uvek ista, naravno, zavisi od inteziteta treninga.

Ako vam je u planu da pojačate trening, bitno je da povećate i unos belančevina ali i unos ugljenih hidrata. Cilj treba da vam bude da dnevno unesete 30 do 35% kalorija iz ugljenih hidrata.

Belančevine će telu dati energiju, a ugljeni hidrati će pomoći u obnavljanju mišićnog tkiva.


Ostali tekstovi
Pozovi