Trening na odmoru-kako?

Uzbuđeni ste jer konačno dolazi odmor, ali ali ujedno u problem kako ce to odsustvo uticati na vase lepo izvajano telo I tesko stecene misice? Nemojte biti depresivni zbog toga. Postoji mnogo nacina da se to prevazidje

  1. Birajte adekvatan hotel

Ako bas ne mozete bez tegova ili trake za trcanje, probajte da odaberete hotel koji ima teretanu I moze da vam to priusti. Nije dovoljno da hotel na sajtu prikaze da ima samo teretanu. Iz vise navrata sam se uverio da je teretana bukvalno jedna traka za trcanje I par bucica od po 5 kilograma. Dobra teretana u hotelu vam odmah u startu omogucava da ostanete u dobroj formi

Ponesite osnovne rekvizite za put

Elasticne trake za vezbanje, rucke za sklekove, vijaca, sve to vrlo lako moze stati u Vasu putnu torbu, I da ih ponesete na svoje putovanje.Proucite dobro sta sve mozete da radite sa ponetim rekvizitima, I koje misine partije, I izdvojte svaki dan 30-60 minuta koji ce biti posveceni treningu u sobi. Taj trening mozete obaviti I na plaza, I u dvoristu hotela, balkonu, pored bazena hotela predvece/uvece .

Trening na odmoru

Ako niste ipak stigli na vreme da pokupujete sve te fitnes rekvizite koje sam gore naveo, ljudsko telo je u stvari I milenijumima razvijeno sopstvenim vezbanjem I tezinom sopstvenog tela.. Vežbe poput trbušnjaka, sklekova i sklopki sve se može obaviti u relativno malim prostorima. Cardio trening mozete raditi u vidu jumping jackova ili “guranja zida” podizanjem nogu visoko. To ce vam sve opasno prziti kalorije

Iskoristite svoj dan

Ne dozvolite da budete turista pensioner koji ce samo lezati u lezaljci, piti cedjeni sok I izlezavati se na suncu. Ja bar nisam takav tip. Ako ste prvi put u tom mestu, tu sigurno ima svasta novo da se vidi. Budi aktivan od ranog jutra Ako nema nikakvog plana odmah krenuti u šetnju I istrazivanjeNajboje je da se napravi akcija koja je podalje od hotela I onda istrazivati okolotaTa akcija istrazivanja je sigurno interesantnija nego da ste ostali u hotelskoj teretani!:). ponesite pedometar takodje, tako da možete pratiti svoj napredak svaki dan .

Budi aktivaaaaan

Jeidni nacin da se na postojecem letovanju I odmoru ne ugojite je biti stalno aktivan.. Jednostavna setnja-izleti, kajak, pedoline, voznja bicikla Ili skejta po promenade su samo deo aktivnosti koje treba da radite. Rentirajte sve sto se moze rentirati na tu temu. Velik broj plažnih destinacija imaju posebne aktivnosti poput izlaska ili zalaska sunca npr joge koja je izvrsna za spajanje duha I tela. Probajte da vozite popodne npr jet-ski. Pogodicete misice koje niste nikada u teretani, tako da se nemojte zacuditi sto ste dobili upalu

Nemojte sedeti na odmoru . Odmarajte se aktivno, I uz odmor postignite svoje fitness ciljeve. Mozda Vam se na ovom odmoru prvi put u zivotu I pojave six pack

Dejan Milosevic

Ostali tekstovi
Pozovi