Mršavite uz trening sa tegovima

Vlada vecita zabluda da se mrsavi uglavnom uz aerobik, aerobne vezbe itd. Medjutim, istina je u necemu drugom.

Da li ste i vi nekada verovali u zablude da možete smršati isključivo ako radite kardio trening? Naravno, kardio trening zaista sagoreva masne naslage, ali nije jedini vid treninga za mršavljenje.

Da li ste probali trening sa tegovima ili tegićima?

Žene posebno izbegavaju ovu vrstu treninga jer smatraju da tako „nabijaju“ mišiće, čine ih većim i samim tim povećavaju mišićnu masu.

Ti nije u potpunosti tako. Zapravo, ukoliko se više snage koristi i što se više uvećava mišićna masa brže će se sagorevati masne naslage. One će brže nestajati iz organizma i ostaće definisani mišići. Da bi se mišićna masa uvećala neophodni su treninzi sa naporom i većim opterećenjem.

Jedna od prednost ovakvih treninga je što obuhvataju celo telo, utiču na sve grupe mišića, dok kardio trening utiče na konkretni deo tela. Kardio trening je odličan jer pospešuje kretanje, ali je potrebna velika pokretljivost za postizanje rezultata. Zato je preporučljivo kombinovati kardio trening i trening sa opterećenjem. Kardio trening ne može razviti veliku snagu, već malo doprineti definiciji već izgradjenih mišića.

Prednosti vezbanja sa tegovima

Još jedna velika prednost treninga sa tegovima je što ga ne morate nužno raditi u teretani, već možete i kod kuće. Potrebni su vam samo tegovi, na primer dva tega od 5 kg. Možete koristiti i lakše tegove-bućice od 1 kg – 2 kg ili teže.

Ukoliko ste sebi postavili za cilj da malo smršate i da se zategnete onda je preporučljivo da koristiti lakše tegiće uz veći broj ponavljanja vežbi. Ako ste sebi zadali sebi zadatak da povećate mišićnu masu onda možete koristiti veće težine uz manji broj ponavljanja. Uz redovne treninge vrlo brzo možete osetiti rezultate i prve promene, pa samim tim nakon 3-4 nedelje možete povećati opterećenje i uvoditi neke nove vežbe.


Ostali tekstovi
Pozovi