Najčešće greške koje pravite na treningu

Trening svima na prvi pogled deluje jednostavno. Odete u teretanu, isprobate nekoliko mašina uz kraćikardio i mislite da se obavili odličan trening. Ali takvo vežbanje, bez planova i pravila može dosta da vam naškodi. U tekstu ispod ću vam opisati najveće greške koje vežbači prave, a ako prepoznate da I vi to radite i naučite kako da ih izbegnete - moći ćete da postignete ciljeve svojim treningom. Pronađite program vežbanja koji odgovara vašim ciljevima ili kreirajte lični plan uz pomoć trenera. Najbolji program je onaj koji je zabavan, siguran i efikasan u postizanju vaših ciljeva. Uverite se da plan vašeg treninga pratisledeće korake:

Ne počinjete trening sa efektnim zagrevanjem

Pre početka svakog treninga neophodno je da uradite dobro zagrevanje tela koje bi trebalo da traje 10-ak minuta. Kada podignete puls I temperaturu tela spremniji ste za aktivan trening I smanjili ste potencijalne povrede moguće tokom intezivnijih vežbi.

Previše brzo menjate vežbe

Ponavljanje istog treninga svaki dan postaje dosadno, ali drastične promene vežbi mogu usporiti put do željenih rezultata i učiniti vaš trening manje efikasnim. Nadjite zanimljiv program, koji će imati određene nove vežbe pojedinim danima, ali pokušajte da ga se pridržavate bar 2 meseca.

Radite samo trbušnjake

Svi žele da imaju ravan stomak ili pločice na stomaku, pa se često dešava da zapostavljaju druge grupe mišića zbog stomačnih. Trbušnim mišićima, kao I svakoj drugoj grupi mišića, neophodan je odmor. Da bi se obnovilo mišićno tkivo potrebno je 2 do 3 dana. Zato dok odmarate stomačne mišiće aktivirajte leđne ili grudne mišiće.

Zaboravite da se istegnete

Nakon svakog treninga neophodno je da istegnete mišiće. Tim ćete izbeći bolove u mišićima, a i radite na elastičnosti.


Ostali tekstovi
Pozovi