Kako smrsati bez dijete

Svako ko ima problem sa kilogramima, ima najveci problem kako da ih se resi a da se ne lisava ishrane. Evo par bitnih trikoa uz pomoc kojih cete sigurno smanjiti svoju kilazu.

Najgore je kada se covek optereti I hoce posto poto da smrsa, I misli da mu je galvni razlog u losem izgledu hrana. Nemojte da Vam samo hrana bude opterecenje, jer ce ista poceti da vlada Vama

Moj predlog je da se usredsredite na neke druge navike kao sto je dosta sna, pijenje dovoljno vode, uzimanje dnevnih vitamina, itd. Kada pocnete manje razmisljati o hrani, manje ce Vam se I traziti da jedete

Nadjite sebi zabavu: Ne dopustite da hrana (ili alkohol) bude zabava u vašem životu. Smislite neku novu zabavu, za odredjeni deo dana kada Vas hvata “kriza “ za hranom

Jedite samo kad ste gladni! Ako jedete kada niste gladni, vase telo nikada nece nauciti da salje signale kada zaista imate potrebu za hranom

Jedite više povrća: Voda i vlakna u povrću pune Vas stomak, pomažu u regulisanju šećera u krvi , I mnogo ce Vam vise prijati od klasicnih ugljenih hidrata. Za pocetak, pojedite jednu salatu dnevno sa razlicitim povrcem

Hodajte 10.000 koraka dnevno! Da li ste znali da je Vas izgled zasnovan 80% na hrani, 10% na genetici i SAMO 10% na vezbanju.

Ali da se vratimo na 10000 koraka. Ako jedete kao i do sada, a prohodate ovih 10000 koraka, trosicete dodatnih 500 kalorija dnevno (3500 nedeljno), i to ce uticati na Vas gubitak masti

Izgradite mišiće: Znate li da misici trose vise kalorija od sala , iako ste u mirovanju. Znaci batalite aerobne treninge, zastarele aerobike i slicno. Bacite se na vezbe snage , i podizanje veceg procenta misicne mase u telu

Smanjite alkohol

Pijte više vode: Naucno je dokazano da pijenje dosta vode pomaze kod mrsavljenja. Morate popiti minimum 2 litre vode i neka Vam to bude dnevni cilj

Jedite bez ucesca elektronskih uredjaja: Ako jedete dok kucktae na telefonu, geladte TV ili radite na lap topu, izgubicete prdtavu koliko ste zaista pojeli

Spavajte dovoljno: Probajte da spavate min 7 sati dnevno

Smanjite restorane: Kuvajte samo kod kuce. Znate I sami da se u kuhinjama resotrana koriste I neke nezdrave stvari, vise masti I secera. Svojom kuhinjom to sve mozete regulisati

Izbacite alkohol: Alkohol je izuzetno kalorican, tako da imajte to na umu. I ako pijete,najmanje kalorija imaju prossseco I sampanjac


Ostali tekstovi
Pozovi