Kako da se oslobodite masnih naslaga na stomaku

Da li se često pitate: „Kako da skinem salo sa stomaka?“ ili „Zašto moj stomak nije ravan a naporno treniram“? Višak kilograma na stomaku je veliki problem i kod muškaraca i žena. Rešenje vašeg problema je u ishrani. Da biste postigli i održali pozitivne rezultate, trebalo bi da kombinujete vežbanje i odgovarajuću hranu. Rešite se masnih naslaga sa stomaka uz male trikove. U daljem tekstu ćemo vam otkriti: - najbolju hranu koja će vam pomoći da izgubite masnoću stomaka - koje namirnice treba da izbegavate kako biste sprečili pojavu i taloženje masti

1. Jedite hranu bogatu vlaknima od koje ćete biti sitiji

Istraživanje je pokazalo da hrana bogata vlaknima može pomoći da se duže osećate sito, pošto se vlakno sporije vari, vi ste siti i to ce sprečiti prejedanje.

Neke studije su pokazale kako vlakna mogu pomoći u borbi protiv masti koja se nalazi u predelu abdomena. Vlakno pomaže u održavanju vašeg nivoa šećera, tako da pomaže vašem telu da se oslobodi masti umesto da se lepe u telu.

Ako želite ravan stomak, evo nekih vrhunskih namirnica koje vam pomažu da ostvarite svoj cilj:

Voće: avokado, bobičasto voće, grejpfrut, bademi, jabuke.

Sadrže puno vlakana koji doprinose čišćenju organizma i sagorevanju masti u predelu stomaka.

Povrće: grašak, spanać, brokoli, pasulj, paradajz.

Imaju malo kalorija i masti, a odličan su izvor vitamina koju su neophodni organizmu.

2. Jedite proteine

Korišćenje proteina u ishrani je odličan način da izgubite neželjene masti u predelu stomaka. Uzimanje visokih proteina može pomoći u povećanju metabolizma, čime vaše telo sagoreva više masti nego ikada ranije, čak i dok spavate. Protein povećava nivo sitosti i čini da se osećate duže zasićeno. U svoju ishranu obavezno uključite sledeće namirnice koje obiluju proteinima: jaja, losos, ćuretina, piletina, grčki jogurt.

3. Izbegavajte hranu koja goji

Hranu koja goji stomak svakodnevno konzumiramo, a možda toga i nismo svesni. Ne moramo je ni konzumirati u većoj količini, a ona će svakako doprineti taloženju masnih naslaga u predelu struka. Mlečni proizvodi su namrnice koje najviše goje. Izbegavajte proste šećere koji su sadržani u slatkišima i kandiranom voću. Smanjite unos gaziranih pića i alkohola, a povećajte unos vode i prirodnog soka od breskve i limuna.


Ostali tekstovi
Pozovi