Blog - Prehrana

Bezglutenska ishrana - kompletan vodič za početnike

Bezglutenska ishrana - kompletan vodič za početnike

Bezglutenska ishrana postaje sve popularnija širom sveta, kako među osobama koje boluju od celijakije, tako i među onima koji se jednostavno osećaju bolje izbegavajući gluten. Ako se prvi put susrećete sa bezglutenskom ishranom, možda se osećate zbunjeno ili nesigurno gde početi. U ovom vodiču za bezglutensku ishranu za početnike, pružićemo vam korisne informacije i praktične savete kako biste lakše započeli ovu transformaciju. Proćićemo i kroz spisak namirnica bez glutena, od najjednostavnijeg bezglutenskog hleba do kompletne bezglutenske ishrane, kako za one koji žele unaprediti svoje zdravlje, tako i za one koji se bore sa specifičnim zdravstvenim stanjima povezanim sa glutenom.

Ceo tekst »
Ishrana po krvnim grupama

Ishrana po krvnim grupama

Ishrana po krvnim grupama je popularna već skoro dve decenije. Zagovornici ovakve ishrane sugerišu da vaša krvna grupa određuje koja je hrana najbolja za vaše zdravlje. Mnogo je ljudi koji se zaklinju u ovu dijetu i tvrde da im je ona spasila živote. Ali koji su detalji ishrane za krvnu grupu i da li se ona zasniva na nekim čvrstim dokazima? Hajde da pogledamo.

Ceo tekst »
Niskokalorična hrana

Niskokalorična hrana

Hrana sa niskim i nultim sadržajem kalorija može se upariti sa hranom bogatom kalorijama i hranljivim materijama kao deo zdravog plana za mršavljenje. Neke iznenađujuće zamene mogu imati odličan ukus i poboljšati opšte zdravlje. Zdrava ishrana treba da sadrži namirnice bogate kalorijama, kao i one manje kalorijske. Na primer, hrana bogata zdravim mastima, kao što su jaja, orasi, semenke i avokado, sadrži više kalorija nego hrana poput voća i povrća, ali je i dalje veoma hranljiva.

Ceo tekst »
Šta je kreatin?

Šta je kreatin?

Uzimanje kreatina kao suplementa je veoma popularno među sportistima i bodibilderima. Koriste ga za dobijanje mišića, povećanje snage i poboljšanje performansi vežbanja.

Ceo tekst »
Veganska i vegeterijanska ishrana

Veganska i vegeterijanska ishrana

Vegetarijanska ishrana je ona koja ne uključuje meso ili morske plodove.

Ceo tekst »
Kako se ugojiti u nogama

Kako se ugojiti u nogama

Zajedno sa većim, jačim grudima, rukama i savršeno izrezbarenim trbušnjacima, većina momaka želi da im mišići nogu zaista budu srazmerno proporcionalni sa mišićima gornjeg dela tela. Međutim, izgraditi veće, snažne noge bez teretane gotovo da nije nemoguće.

Ceo tekst »
Najbolji suplementi za povećanje energije pre treninga

Najbolji suplementi za povećanje energije pre treninga

Suplementi za povećanje energije pre treninga ili poznatiji kao „pre-workout“ suplementi su dodaci ishrani čija je glavna svrha ekplozivno povećanje energije pre treninga.

Ceo tekst »
Šta je Whey protein?

Šta je Whey protein?

Whey protein (protein surutke) je jedan od primarnih proteina koji se nalaze u mlečnim proizvodima.

Ceo tekst »
Piramida ishrane

Piramida ishrane

Piramida hrane je dizajnirana da olakša zdravu ishranu.

Ceo tekst »
Ishrana pre i posle treninga

Ishrana pre i posle treninga

Ishrana pre i posle treninga se razlikuje sa aspekta sastava namirnica na mikro i makro nivou.

Ceo tekst »
Dijeta i slatkisi? Probajte ove cetiri zdrave poslastice

Dijeta i slatkisi? Probajte ove cetiri zdrave poslastice

Vrlo dobro smo svi upoznati koliko dijeta ume da bude monotona, dosadna i „bljutava“. U tim trenutcima najradije bi posegnuli za omiljenim slatkišem i sa tim prekršili dato obećanje sebi i nutricionisti. Kada čujemo reč „dijeta“ većinu to asocira na kuvano pileće meso, povrće, pirinač ili krompir. Međutim, stvari su se odavno promenile a dijeta više ne znači odricanje od slatkih ukusa. Predstavljamo Vam četiri ukusne poslastice u kojima ćete moći da uživate bez griže savesti.

Ceo tekst »
ZDRAVA HRANA SVAKOG DANA

ZDRAVA HRANA SVAKOG DANA

Jedan od najčešćih uzroka smrti u svetu su kardiovaskularne bolesti koje su najčešće uzrokovane prevelikom količinom masti u telu. U borbi protiv srčanih oboljenja se služite sledećim trikovima – puno zdrave hrane, puno kretanja i što manje stresa. Mnogi smaraju da je za zdravu ishranu neophodno puno novca, ali zapravo nije tako, već je potrebno steći naviku. Neki od saveta za zdravu ishranu: jedite puno voća i povrća, jedite više masne ribe, smanjite unos zasićenih masti i šećera, ne preskačite doručak...

Ceo tekst »
Energetska bomba

Energetska bomba

Ovaj ukusni i podjednako zdravi napitak podićiće vam energiju za čas.

Ceo tekst »
Zdrav doručak za nekoliko minuta

Zdrav doručak za nekoliko minuta

Da li su vam poznata jutra kada teško ustanete iz kreveta i popijete samo šoljicu kafe ili vas toliko mrzi da spremite bilo šta i završite u pekari na putu do posla? Nije dobro ni da izostavite doručak ukoliko ne želite da jedete peciva, prženu hranu i grickalice. Ako priuštite sebi zdrav doručak na taj način pokrećete svoj metabolizam. Potrudili smo se da vam izdvojimo par zdravih recepata koji su jednostavni i brzi za pripremu. Neophodan vam je doručak pun proteina i vlakana koji će vas držati sitim do ručkapa nećete posezati ni za grickalicamani slatkišima.

Ceo tekst »
Masne naslage na stomaku - kako ih se osloboditi?

Masne naslage na stomaku - kako ih se osloboditi?

Da li se često pitate: „Kako da skinem salo sa stomaka?“ ili „Zašto moj stomak nije ravan a naporno treniram“? Masne naslage na stomaku na stomaku je veliki problem i kod muškaraca i žena. Rešenje vašeg problema je u ishrani. Da biste postigli i održali pozitivne rezultate, trebalo bi da kombinujete vežbanje i odgovarajuću hranu. Rešite se masnih naslaga sa stomaka uz male trikove. U daljem tekstu ćemo vam otkriti: - najbolju hranu koja će vam pomoći da izgubite masnoću stomaka - koje namirnice treba da izbegavate kako biste sprečili pojavu i taloženje masti

Ceo tekst »
Pravilna ishrana - ovsene pahuljice

Pravilna ishrana - ovsene pahuljice

Ovsene pahuljice su ovas koje su posebno obrađene tako da se mogu jako lako skuvati i obraditi . Ova hrana je svestrana, a može se koristiti i za sva tri obroka...

Ceo tekst »
Pozovi Tel 1 Pozovi Tel 2