ZDRAVA HRANA SVAKOG DANA

Jedan od najčešćih uzroka smrti u svetu su kardiovaskularne bolesti koje su najčešće uzrokovane prevelikom količinom masti u telu. U borbi protiv srčanih oboljenja se služite sledećim trikovima – puno zdrave hrane, puno kretanja i što manje stresa. Mnogi smaraju da je za zdravu ishranu neophodno puno novca, ali zapravo nije tako, već je potrebno steći naviku. Neki od saveta za zdravu ishranu: jedite puno voća i povrća, jedite više masne ribe, smanjite unos zasićenih masti i šećera, ne preskačite doručak...

Kao primer, dajemo Vam jedan jelovnik za svaki dan koji će vam pomći da regulišete unos zdrave hrane:

1. Dan: Doručak: 40 g ovsenih pahuljica sa jogurtom Ručak: 150g pilećeg belog mesa, 180g testenine,200g zelene salate Večera: tunjevina sa zelenom salatom ili lukom

2. Dan: Doručak: svež kravlji sir 150gr i šolja čaja bez šećera Ručak: potaž od povrća, rižoto sa piletinom : 180g integralnog pirinča i 90g piletine, salata po izboru Večera: kuvani oslić 200gr i luk

3. Dan: Doručak: žitarice s jogurtom ili mlekom bez šećera, jabuka ili kruška Ručak: ćevapi 200gr, zelena salata, šoljica kafe Večera: tunjevina sa povrćem, jogurt (probiotik)

4. Dan: Doručak: kajgana od tri jaja, šolja čaja bez šećera Ručak: supa sa povrćem, 150g barene govedine, pire krompir Večera: pileće belo meso 100gr, kikiriki puter 70gr

5. Dan: Doručak: 3 kuvana jaja, šoljica čaja Ručak: potaž od brokolija, skuša pečena 150 gr, integralni pirinač, salata po izboru ,2 kriške pšeničnog hleba Večera: kuvane špagete sa sosom od paradajiza

Ostali tekstovi
Pozovi