Kako god da vežbate vežbajte redovno

Bez obzira koje ste ciljeve postavili pred sebe i kakav vam je plan treninga, da bi došlo do željenih rezultata potrebna je upornost i istranost. To je nešto što vam ni jedan fitnes centar nemože ponuditi.

Fitnes vezbanje

Svaki profesionalni fitnes centar nudi mnogo mogućnosti za rad i vežbanje. Naravno da postoje posebne mašine za trening snage, kojim povećavate snagu i izdržljivost, ali u tu svrhu možete primeniti i tradicionalno dizanje tegova. Za sve one koji nisu ljubitelji trčanja, a žele da poboljšaju svoju izdržljivost traka za trčanje bi trebala da bude obavezni deo fitnes opreme.

Još jedan oblik treninga izdržljivosi, donekle blaži i umereniji je orbitrek trening.. Za privatne teretane, kod kuće biće dovoljan i dobar steper, a za starije osobe bi najbolje bilo da koriste bicikl sa ergometrom. Steperi su dobre alternative za one sa ograničenim budžetom jer koštataju malo. Uzgred budi rečeno, najvažniju fitnes opremu imate potpuno besplatno, a to su sopstvene ruke i noge, i naravno volja koja ih pokreće :)

Jedan nemački lekar je jednom primetio: “Es würde vieles besser gehen, wenn man mehr ginge”. U slobodnom prevodu to bi značilo da bi ljudi u svetu mnogo više uštedeli kada bi više hodali. Sav novac koji sad potrošite na fitnes opremu ili za članarinu u teretani može da spreči da ga u budućnosti potrošite na lekove i medicinske tretmane.

Bez obzira da li trčite, brzo hodate ili samo šetate, najvažnije je da to radite redovno. Konstatnost je ključ uspeha Stručnjaci savetuju da praktikujete fizičku aktivnost najmanje 30 minuta dnevno, svaki drugi dan. I, nikako ne zaboravite da se pre svakog vežbanja zagrejete.

Ostali tekstovi
Pozovi