Fitnes i zdravlje

Od svog nastanka fitnes je doživeo najveću ekspanziju u 21 veku. Reč fitnes povezana je sa načinom zivota i podrazumeva dobro stanje organizma.

Od svog nastanka fitnes je doživeo najveću ekspanziju u 21 veku. Reč fitnes povezana je sa načinom zivota i podrazumeva dobro stanje organizma. Izvođenjem raznih vežbi za razgibavanje, izdržljivost i opuštanje svoje telo dovodite u ravnotežu. Fizičko i psihičko opuštanje organizma postižete fitness vežbanjem. Fitnes nije samo modni trend već način za smanjenje telesne težine, jačanje mišića, povećanja gipkosti muskulature i oslobađanje od stresa.

fitness

Upražnjavaju ga i sportisti u cilju pripreme i postizanja kondicije za naporna sportska takmičenja kao i sportski rekreativci koji postizanjem fizičke kondicije postižu i fizičku i psihičku stabilnost.

Naučno je dokazano da osobe koje nisu fizički aktivne su veoma spore, umorne i slabe koncentracije. Za razliku od njih osobe koje više puta nedeljno upražnjavaju fizičke aktivnosti kao što su trčanje, brza šetnja ili fitness postižu odličnu fizičku i psihičku stabilnost, koncentracija im je dobra, a radni potencijal visok. Najvažniji cilj bavljenja fitnesom je poboljšanje zdravlja.

U Americi i Zapadnoj Evropi sedamdesetih godina su se pojavili prvi fitness centri, a kod nas prvi individualni fitnes centri počeli su sa radom početkom devedesetih.

Pod fitnesom se podrazumevaju razni programi vežbanja kao što su aerobni treninzi, vežbanje na trenažerima, cardio treninzi, bodi bilding, slim programi za redukovanje telesne mase.

Fitnes

Fitnes je najrasprostranjeniji i najpristupčniji vid rekreacijie koji delotvorno deluje na celokupan organizam i što je najbitnije ima antistresno dejstvo.

Ubrzani tempo života ostavlja nam sve manje vremena za fizičku aktivnost i vežbanje. Vežbanjem postižemo sagorevanje kalorija, ubrzavamo cirkulaciju i metabolizam i na taj način oblikujemo svoje telo. Fitnes vežbanjem sem fizičke aktivnosti, telo postiže i opuštanje i dovodimo ga u stanje dobrog mentalnog i telesnog zdravlja. Postizanjem fizicke forme imaćete više energije za svakodnevne obaveze.

Fitnes je oblik prevencije za smanjenje rizika od dijabetesa, povišenog krvnog pritiska, kardiovaskularnih oboljenja.

Jedna od najpopularnijih fitnes vežbi je pilates. Pilates vežbama se poboljšava opšta kondicija, držanje tela, jača i razvija srčani mišić, pokretljivost celog tela, jačaju zglobovi i muskulatura.

Pilates predstavlja najsigurniji način vežbanja. Posle pilates vežbi bićete opušteni jaki i raspoloženi.

Pilates je Idelan za postizanje fizičke kondicije i pokretljivost celog tela.

Fitnes

Najpoznatiji oblik fitnes vežbanja je teretana. Ukoliko nemate vremena za redovno vežbanje u profesionalnim fitness centrima napravite u svom domu kućnu teretanu. Shodno Vašim potrebama i finansijskoj mogućnosti iz velike ponude fitness opreme na našem tržištu izaberite fitness opremu koja vam je neophodna za kućno vežbanje. Na našem tržištu u ponudi su rekviziti za kućno vežbanje kao što su: steperi, trenažeri, trake za trčanje, sobni bicikli, vesla, klupe.

Od fitness "sitnica" u ponudi su pojasevi, pilates lopte, gurtne, steznici, vijače.

Traka za trčanje je jedna od najpopularnijih sprava za kućno vežbanje. Fitnes trenažer pomoću koga na najlakši način sagorevate kalorije i oslobađate se masnih naslaga. Vežbanjem na traci za trčanje pozitivno utičete i na vaš kardio vaskularni sistem.

Redovno vežbanje i fizička aktivnost u svakodnevnom zivotu je način da ostanete u dobroj formi.

Ostali tekstovi
Pozovi