Vežbe sa elastičnim trakama

Posećujući svaki malo bolje opremljeni fitnes klub ili teretanu, sigurno ste primetili elastične trake. One su jedan od rekvizita novijeg datuma, a koji mogu poboljšati kvalitet Vašeg treninga i dići ga na jedan profesionalni i još uspešniji nivo. Elastične trake se mogu koristiti za različite tipove treninga, bilo da je to trening snage ili neki od tipova kondicionog treninga. Takođe dobra strana upotrebe ovih traka je ta što sa njima možete pogoditi bilo koju grupu mišića i na taj način odraditi kompletan trening pa čak i u kućnim uslovima ili kada ste na putovanju. Elastične trake mogu na svojim krajevima imati ručke koje će pružiti otpor Vašim mišićima i na taj način će mišić raditi pod opterećenjem. Još neke od prednosti elastičnih traka su te da su malih dimenzija i težine, lako se pakuju i lako su prenosive, a po pitanju odnosa cene i kvaliteta, može se reći da su napravljene od kvalitetne gume i da su pristupačnije od mnogih drugih rekvizita za vežbanje. U ponudi Ring Sport-a uskoro stiže nova kolekcija koju možete pogledati i naručiti preko našeg Web Shop-a.

Elastične trake se razlikuju po boji, dužini i širini. U našoj ponudi traka imamo male trake koje su iste širine a koje su prepoznatljive po izdanju u žutoj, crvenoj i plavoj boji. Na našem sajtu možete ih kupiti svaku pojedinačno, a takođe nudimo i set Mini elastičnih traka. Mini elastične gume su idealne za lateralne kretnje, kada želite da postignete aktivaciju fleksora kuka, gluteusa, kao i jačanje mišića ramena. Takođe, mogu se koristiti za stav u košarci, borilačkim sportovima, u fudbalu, odbojci, za vežbe oblikovanja i rehabilitaciju. Iako su malih dimenzija, takođe imaju širu namenu i sa njima možete odraditi vežbe i za gornji, a i donji deo tela.

Predstavljamo Vam primer vežbi koje možete izvodite uz pomoć ovih traka. Postavite gumu oko zgloba šake i trudite se da razvučete gumu što je više moguće. Sa ovom vežbom ćete direktno uticati na mišiće ramena. Lezite na leđa, a gumu postavite oko članaka na nogama. Naizmenično podižite noge i osetićete kako vam rade svi trbuni mišići. Ustanite i stanite u poziciju skleka, a neka Vam trake sada budu na stopalima. Naizmenično pomerajte noge ka spolja. Osetićete kako Vam radi zadnjica i donji deo leđa. I za kraj, ustanite i neka Vam traka bude iznad kolena. Napravite širi raskoračni stav, neka vam stopala i prsti budu postavljeni ka spolja. Spustite se u čučanj. Odlična vežba za butine i zadnjicu.

Što se tiče užih traka iz naše ponude Vam svakako mogu služiti trake u plavoj i crnoj boji. Što se tiče dimenzija, iste su dužine (2m), a razlikuje ih širina (plava je 44 mm, a crna 65mm). Ove trake Vam mogu poslužiti kao potpora za izvođenje različitih zgibova, a sa druge strane kao odlično opterećenje za trening mišića bicepsa i tricepsa. Osim ovih traka od koristi Vam mogu biti fitnes trake dužine 1m koje su pogodne za istezanje i stvaranje tonusa mišića celog tela. Iz svega napisanog, može se doći do zaključka da su elastične trake rekvizit koji ima široku namenu a koji ne zahteva određen prostor i mesto. Možete ih nositi bilo gde sa sobom a gde želite da pružite sebi određeni nivo rekreacije. Sa stanovišta vežbača one su svakako pametan izbor investicije u svoj zdrav duh i telo.

Tatjana Bako

Ostali tekstovi
Pozovi