Vežbe sa aerobik tegićima: Mišićna memorija

Naučnici su otkrili da možete trenirati svoje telo da zadrži "fitnes otisak", koji čini da se mnogo lakše vratite u formu nakon kriznog perioda. Naučite kako da podstaknete svoju mišićnu memoriju.

Pokret 1. Položaj broda sa uvijanjem

Aerobik tegovi - tegići - mišićna memorija

Prednosti: Otvara neuromišićne puteve u vašim trbušnim mišićima tako što vas forsira da se stabilizujete i izvedete kontrolisani pokret. Sedite sa savijenim kolenima i držite u rukama aerobik tegić čiji krajevi vam padaju na grudi, a laktovi su vam izbačeni. Podignite svoja stopala, prekrstite zglobove, i naslonite se unazad pod uglom od 45 stepeni. Rotirajte se desno na dole ka podu. Isto to ponovite i u levoj strani. To je jedno ponavljanje. Preskočite ovo ako imate bolove u leđima.

Pokret 2. T linija sa aerobik tegićima

Aerobik tegići - mišićna memorija - T linija

Prednosti: Razvija neuromišićne veze u leđima, rukama i trbuhu. Uhvatite aerobik tegiće u svakoj ruci i pustite da vam ruke vise na dole. Stanite tako da vam pete i cela stopala budu spojena. Nagnite se napred dok vam se desna noga isteže nazad dok vam telo ne formira slovo T. Pustite ruke da vise na dole, sa palčevima jedan ka drugom. Stegnite ramena i podignite laktove što više unazad. Vratite ruke nazad u visećem položaju. Uradite nekoliko ponavljanja na jednoj nozi, a zatim promenite nogu i sve to ponovite.

Pokret 3. Hamstring Curl with Triceps Kickback

Aerobik tegovi - mišićna memorija - pokret nogom unazad

Prednosti: Dodavanjem izazova balansiranja, ovaj pokret uključuje više mišićnih vlakana u akciju. Stojite i držite aerobik tegove sa strane, sa dlanovima jedan prema drugom.(?) Pružite svoju desnu nogu iza sebe, držeći prste na podu. Savijte laktove pod uglom od 90 stepeni tako da vam aerobik tegići budu sa obe strane torza. Nagnite gornji deo tela malo napred i istegnite ruke nazad(kao na slici). Vratite tegiće u prethodnu poziciju, dok istovremeno savijate levu petu ka gluteusu-zadnjici. Spustite nogu u startnu poziciju, ponovite još jednom i promenite stranu.

Ostali tekstovi
Pozovi