Zašto je fitnes vežbanje važno?

Naše je telo stvoreno da bi se kretalo.

Naše je telo stvoreno da bi se kretalo. Ukoliko veći deo dana provedemo sedeći, moramo razmisliti kako se naše telo oseća na kraju dana. Mišići su napeti, javljaju se bolovi u leđima ,osećamo se napeto jer nismo imali nikakvu fizičku aktivnost. Posle fizičke aktivnosti I vežbanja mišići su topli, krv struji kroz celo telo, obezbedjujući kiseonik i energiju. Fitnes vežbe će nam pomoći da održavamo telesnu težinu, jačamo srce i pluća, povećamo gustinu kostiju, smanjimo stres, smanjimo rizik od srčanih oboljenja, oslobodimo se depresije i anksioznosti, steknemo samopouzdanje, bolji san i više energije.

Smanjenje telesne težine je samo jedan od ciljeva fitnes vežbanja ali ne treba da taj cilj bude prioritert. Fitnes vežbe doprineće na samo dobrom izgledu već I kvalitetu života. Vežbanje ne znači samo aktivnost. Samim tim što smo aktivni činimo I da naš zivot bude kvalitetniji. Nađite 20 minuta slobodnog vremena tri puta sedmično I počnite sa vežbanjem. Počnite sa šetnjama , trčanjem ili vežbama u teretani .Neka vam vežbanje prvo postane navika a zatim možete preći na duže i intezivnije vežbanje. Da bi vežbanje postalo navika, mora se biti strpljiv, što znači da je potrebno vreme da se naš um i telo naviknu na vežbanje i stekne kondicija. Osluškujte telo, upoznaćete ga bolje i moći ćete da kreirate fitnes vežbe koje će odgovarati vašem telu. Ne morate uvek da radite iste vežbe već ih kombinujte. Naučite da cenite vaše telo. Da bi vežbanje postalo sastavni deo vašeg života, vežbanje morate voleti I ono mora postati deo vaše svakodnevnice.

Dobar fitnes trening mora da zadovolji pet elemenata. Postarajte se da u svoj trening uključite aerobik, mišićne vežbe, vežbe istezanja, vežbe jačanja abdomena i vežbe ravnoteže.

Ukoliko se pridržavate ovih pet elemenata fitnes treninga izvućićete maksimum iz svoje fizičke aktivnosti.

Aerobne vežbe uključuju kardio vežbe kao i vežbe izdržljivosti, I predstavljaju kamen temeljac fitnes programa.

Mišićne vežbe povećavaju čvrstoću kostiju i održavaj mišićnu masu. Veliki je izbor fitnes sprava i tegova za jačanje mišića.

Vežbe Istezanja poboljšavaju pokretljivost zglobova I bolje držanje tela. Redovne vežbe istezanja pomažu I u smanjenju stresa.

Vežbe ravnoteže su veoma značajne jer sa starenjem centar za ravnotežu postepeno propada što za posledicu ima lom kostiju.

Fitnes vežbanje na duže staze, osigurava bolji , kvalitetniji i zdraviji život.

Ostali tekstovi
Pozovi