Dzak za boks -zavolecete ga vise od muskarca :)

Dzak za boks vam, ako ste zensko, na prvi pogled izgleda grubo I strasno. Nemate pojma. Zavolecete dzak za boks vise od bilo kog drugog rekvizita za vezbanje .

Vezbanje na dzaku za boks je trening kao bilo koji drugi kada imate nameru da smrsate. Morate znati to da radite I da udarate dzak za boks na pravilan nacin. Ako to nije bas tako, bicete silno razocarani, a I umorni od treninga .

Dakle, vas trening moze da pocne! Dzak za boks morate udarati veoma cvrsto I sto je najbitnije, pravilno, kako se ne bi povredili . Mnogi ce se malo igrati oko dzaka , udarice ga pomalo iz znatizelje I zezanja , ali daleko od toga da cete sprziti svoje nagomilane kalorije I ruzno salo!

Trening za pocetak treba da se sastoji u tome da ga podelite po rundama. Neka vam pocetne runde budu po 5 minuta. Udarajte dzak za boks dve runde, a pauza izmedju rundi neka bude maksimalno 1 minut. Tempo udaranja treba biti takav da vam se puls konstantno odrzava na visem nivou, kako bi process przenja kalorija bio konstantan!

Krenite zatim da radite konstantno udaranje u brzom tempu samo rukama na poludistanci. Zamislite da vam je to decko koji je nesto skrivio. Znam, imacete jaci intenzitet sigurno! Nakon 3 minuta uzmite konopac za preskakanje I nastavite da preskacete 2 minuta. Poslednjih dva minuta, udarajte dzak za boks punom snagom.

Znaaaam , tesko je..Ali isplatice se.

Ponovite ovo u serijama, I svaki put pojacavajte broj rundi. Sve svetsje zvezde I manekenke svoju vitku liniju odrzavaju na dzaku za boks

Kada sam bio u Majamiju pre 2 godine, isao sam u jednu od poznatijih vezbaonica za boks. Termin posle mene su imali Marko Jaric I Andrijana Lima. Ne nisu se tukli medju sobom. Dosli su na trening boksa.

Pise: Milosevic Dejan

Ostali tekstovi
Pozovi