PORUČITE TELEFONOM:011/877-43-69

Sobni bicikli

(proizvoda: 4)

 

21.990,00 -20% 17.700,00 din. Sobni bicikl  RX 214 NEW MODEL!

 

Sobni bicikl RX 214 NEW MODEL!

 

23.460,00 din. Sobni bicikl RX 224 NEW MODEL!

 

Sobni bicikl RX 224 NEW MODEL!

 

28.990,00 -2% 28.490,00 din. Sobni bicikl RX 217 NEW MODEL!

 

Sobni bicikl RX 217 NEW MODEL!




Sobni bicikl, kućni bicikli...

Sobni bicikl je fitnes sprava koja služi za rekreaciju, skidanje viška kilograma, poboljšanje kondicije, jačanje mišića nogu (prednje i zadnje lože i listova). Po strukturi i načinu upotrebe veoma je sličan običnom biciklu. Ima volan, pedale koje se okreću kao i na klasičnom biciklu i sedište na kojem se sedi u uspravnom položaju. Na volanu sobnog bicikla se nalaze merni uređaji u vidu digitalnog displeja, pomoću kojih možemo meriti razne parametre neophodne za kvalitetan trening: vreme vožnje, brzina, pređeni put, scaning, odometer, ukupna km koja se ne može brisati, merenje pulsa, potrošnja kalorija...

Na ovom displeju možemo menjati opterećenje, uspon, u zavisnosti šta želimo da postignemo treningom.

Sobni bicikl - prednosti

Sobni bicikl se još javlja pod nazivom kućni bicikl, ergocikl, statični bicikl. Većina vežbača, pa i početnika se vrlo lako snalazi na njemu, jer za to nije potrebno nikakvo uputstvo ni iskustvo. Ovo ga svrstava u red najjednostavnijih kardio fitnes trenažera. Uz to cena mu je veoma pristupačna, a korist velika, tako da je veoma zastupljen u kućnoj, ali i u komercijalnoj upotrebi.

Polоžaj tela pri vožnji kućnog bicikla je takav da ne postoji veliko opterećenje na kolenima kao npr. kod trčanja. Vežbač sedi na sedištu bicikla tako da je stres koji primaju kolena mali. Ovde treba samo obratiti pažnju da je položaj kičme pravilan, kako bi se smanjio pritisak na leđa. Upravo zbog postavljanja kičme u pravilan položaj su nastali horizontalni sobni bicikli. Ovde je vežbač naslonjen na sedište, čime je kičma manje opterećena. Sobni bicikl sa sedištem mogu koristiti i svi koji imaju bolove u leđima različitog porekla.

Sobni bicikl se preporučuje za osobe koje imaju probleme sa kolenima, kukovima, ili skočnim zglobovima, kao što su burzitis, artritis ili povrede, pošto vežbanje ima povoljan uticaj na kondiciju i zdravlje kardiovaskularnog sistem i pluća, bez opterećenja zglobova.

Za starije osobe i rekonvalescente koji mogu da imaju problem sa blagim vrtoglavicama i gubitkom ravnoteže, sobni bicikl je idealan izbor.

Sobni bicikli je fizički mala fitnes sprava i ne zahteva velih deo sobe za instalaciju. Čak i najmanji ugao stana će biti dovoljan kao poligon za vožnju bicikla. Veoma je pogodan za ljude koji nemaju dovoljno vremena za odlazak u teretanu, a opet žele da održe kondiciju.

Dovoljno je razloga za kupovinu ove sprave. Vrlo dobro utiče na zdravlje čoveka i ceo organizam. Bićemo u boljoj kondiciji i raspoloženju. Osiguravanjem odgovarajućeg srčanog ritma utiče na regulisanje telesne težine i jačanje kardiovaskularnog sistema. Redovnim korišćenjem povećava i tonus mišića.

Osnovna razlika i prednost u odnosu na klasičan bicikl je što sobni bicikl ima mogućnost podešavanja brzine, opterećenja, uspona, onako kako mi to želimo i kako nama treba. Jedino merilo u prirodi nam je teren kojim se krećemo.

Trening

Za dobar trening pedale i telo postavljamo u odgovarajući položaj. Uspon i otpor podešavamo u odnosu na naše mogućnosti i stepen spremnosti. Obično početnici počinju sa 50-60 obrtaju u minuti pa kasnije taj broj obrtaja povećavaju.

Veoma je važno da sedište bude horizontalno, odnosno paralelno sa podom. Kolena prilikom okretanja pedala treba da lagano skliznu u blago savijeni donji položaj. Kukovi ne bi trebalo da se kreću napred-nazad prilikom vežbe, što se izbegava podešavanjem sedišta.

Za vreme treninga nemojte gledati televizor ili čitati novine. Mnogo je bitnije da se skoncetrišete na pokrete kako bi trening bio što efikasniji... koncentrisanjem na ono što radimo ćemo postići najveći učinak.

Snaga koja se ulaže u vežbanje i brzina, uz dozirani napor organizma, su faktori koji razlikuju trening od opuštenog laganog okretanja pedala. Pokazatelji na displeju upravo i jesu tu da bi se konstantno pratili učinci – zato je veoma važno baviti se njima, a ne nečim drugim.

Stručnjaci procenjuju da je nedeljno dovoljno oko 150 minuta umerenog treninga ili 75 minuta intenzivnog treninga, uz obaveno petominutno zagrevanje, da bi se postigli željeni rezultati. Podrazumeva se da vežbanje treba da bude pravilno i ravnomerno raspoređeno tokom nedelje.

Treba da znate o sobnim biciklima:

  1. Sobni bicikli - trening
  2. Sobni bicikli - vrste i podele
  3. Sobni bicikli - vodič za kupovinu
  4. Magnetni sobni bicikli

Plaćanje kreditnim i debitnim platnim karticama za porudžbine preko 10.000,00 dinara

  • Maestro Card
  • Master Card
  • Visa Card
Banka Intesa
  • Verified Visa
  • Masater Card Secure Code

Politika privatnosti