Ekspanderi

(proizvoda: 44)

 

-30% Ekspander Spring Chest SD BB-318

 

Ekspander Spring Chest SD BB-318
1.730 din  2.470

 

Ekspander 14.9kg - SH

 

Ekspander 14.9kg - SH
2.520 din

 

Ekspander 5.5kg - SH

 

Ekspander 5.5kg - SH
1.680 din

 

Ekspander 12.4kg - SH

 

Ekspander 12.4kg - SH
2.210 din




Ekspanderi – gumeni i metalni

Vežbači koji koriste tegove velikih težina znaju da sa vremena na vreme moraju napraviti pauzu kako bi osigurali napredak. Najčešće vežbači tada koriste rekvizite manjeg otpora kao zamenu za treninge sa velikim težinama.

Jedni od tih rekvizita su svakako ekspanderi, koji jačaju mišiće gornjeg dela tela. Sa ovim rekvizitom gotovo se eliminiše mogućnost pretreniranosti i preopterećenja mišića.

Ekspanderi imaju jos jednu prednost a to je što su lako prenosivi i ne zauzimaju puno mesta, te su vrlo korisni i za putovanja.

Najčešće, otpor ekspandera povećavate dodavanjem ili skidanjem broja opruga.

Ekspanderi - benefiti upotrebe?

  • proširenje grudi
  • jačanje grudnih mišića
  • poboljšani kapacitet pluća
  • izaziva veoma korisnu masažu unutrašnjih organa grudi

Ukoliko Vam je donji deo tela razvijeniji od gornjeg, ekspanderom možete postići ravnotežu tonusa mišića celog tela tako što ćete vežbati 30 minuta do 1h, četiri dana nedeljno.

Kako vežbati sa ekspanderom?

  1. Postavite ekspander u visinu grudi i rastežite ga dok ruke ne dovedete u potpuno prav položaj, zatim se polako vraćajte u početni položaj. Ovom vežbom jačaćete mišiće ruku i grudi.
  2. Podignite ekspander iznad glave, tako da su Vam ruke prave u laktovima. Razvlačite ekspander tako što ćete se rukama udaljavati od centra Vaše ose. Obratite pažnju na to da pravite jednake pokrete ruku, šake uvek moraju biti u istom nivou. Ovom vežbom jačaćete mišiće ruku i ramena.
  3. Jednom nogom stanite na ručicu ekspandera, drugu ručicu uzmite u ruku (sa iste strane tela). Nagnite se malo unapred, nadlakticu fiksirajte uz telo, počnite da pravite pokrete ruke od podlaktice na gore. Ovom vežbom jačaćete biceps (mišić nadlaktice) i mišiće podlaktice.

Postoji još mnogo vežbi koje se mogu primenjivati ovim rekvizitom, samo je na Vašoj mašti da ih otkrije.

Srećno vežbanje!

Vaš Ring Sport Team

Vidi ceo tekst Skrati tekst
Pozovi