Najefektivnije vežbe za trbušnjake: Broj 1 Vožnja bicikla na leđima

Želite da znate koja je najefektivnija vežba za trbušnjake? Američki savet za vežbanje (American Council on Exercise) je na osnovu studije došao do toga koje ciljane vežbe za trbušnjake postižu najviše efekte. Vrlo je važno zapamtiti to, da vam vežbe za trbušnjake neće skinuti salo sa stomaka, ali su vrlo bitne za održavanje tela zdravim i zaštitu kičme i leđa. Najefektivije vežbe za trbušnjake ćemo započeti vežbom vožnje bicikla na leđima...

Najefektivije vežbe za trbušnjake ćemo započeti vežbom vožnje bicikla na leđima, koja je najciljanija vežba za "rectus abdominis" tj. šest trbušnjaka (popularno "six abs") i bokove tj. struk.

Vežba je vrlo nezahtevna i sve što treba da imate jeste aerobik prostirka za vežbanje (za cenu pogledajte na našem sajtu) kako bi vam bilo udobno za leđa.

Lezite ravno leđima na pod, dlanove stavite iza glave a noge podignite u vazduh. Približite kolena do ugla od 45-stepeni i polako se krećite u pokretu bicikla. Dodirnite levim laktom desno koleno, a zatim desnim laktom levo koleno. Zagrejte se polako ponavljajući te pokrete i lagano dišite.

  1. Savijte kolena, a stopala neka vam budu na podu, i isprepletajte prste iza glave.
  2. Kolena približite grudima, a ramena podignite malo iznad poda, ali nemojte da istežete vrat.
  3. U vazduhu ispružite desnu nogu, a levu savijte pod uglom od 45 stepeni i istovremeno približavajte desni lakat prema levom kolenu.
  4. Menjajte strane približavajući levi lakat desnom kolenu.
  5. "Pedalirajte" menjajući strane 12-16 ponavljanja, 1-3 serije.

Ostali tekstovi
Pozovi