10 „must-have“ fitnes rekvizita za trening kod kuće

Stalno se žalite da nemate vremena za odlazak u teretanu? Da li je vreme pravi razlog ili ustvari pokušavate da izbegnete teretanu? Mnogi zapravo pod ovim izgovorom kriju to da se stide svoje kilaže, da će pred velikim brojem ljudi mozda izgledati nespretno... Ali izbegavanje teretane ne znači izbegavanje vežbanja. Ukoliko imate malo slobodnog mesta kod kuće i par fitnes sitnica, vaš trening može biti veoma efikasan. Jedan od poznatih fitnes trenera je u svom priručniku naveo koje su to najbolje fitnes spravice neophodne za vežbanje u kućnim uslovima.

1. Kettlebell

Kettlebell je mali teg sa ručkom uz pomoć koga ćete sa kratko vreme sagoreti veliki broj kalorija. Nemojte da vas zavaraju njegove male dimenzije jer njegova težina se krece od 2kg do 24 kg. Postoji mnogo vežbica sa ovom malom spravicom a mi ćemo vam predstaviti jednu: Stanite u početni stav nogu raširenih u širinu ramena, uzmite teg u ruke, zamahujte tegom prema nazad, između nogu, a telo spuštajte u lagani čučanj, a zatim zamahnite tegom prema napred, podignite ga u visinu ramena, brzo se ispravite i ponavljajte. Najveću ponudu girja možete naći: http://www.ringsport.rs/rusko-zvono-girje

2. Pilates lopta

Vežbanje na pilates lopti ne samo da dodatno aktivira i jača mišiće, nego i poboljšava izdržljivost i fleksibilnost, smanjuje bolove u leđima i utiče na pravilno držanje tela. Primer jedne od vežbi: Lezite na pod i savite noge tako da vam kolena budu iznad kukova, a stopala stavite na loptu. U ovoj vežbi vi treba da se dižete, a lopta da ostane na mestu. Zategnite mišiće nogu i stomaka i podignite kukove najviše što možete, a zatim se vratite u početni položaj.Naša preporuka je pilates lopta: http://www.ringsport.rs/pilates-lopta-55cm-rx-pil55/p-78

3. Elastične gume za vežbanje

Elastične gume su idealne za vežbe celog tela. Najbolje je da budete maštoviti jer možete pokrenuti i mišiće leđa, nogu, stomaka... Primer jedne vežbe: Stanite nogama na sredinu trake stopalima u širini ramena. Spustite se u čučanj i prilikom podizanja vucite elastičnu traku ka plafonu aktivirajući rameni pojas. Naša preporuka za elastičnu gumu: http://www.ringsport.rs/elasticne-gume-za-trening/p-625

4. Tocak za trbusnjake

Točak je jedna od najboljih sprava za vaše trbušnjake. Jednostavnim klizanjem napred i nazad sa rukama na osloncu točka postići ćete pravi napor za celo telo. Preporučeno je 25 ponavljanja. Naš predlog za rekvizit: http://www.ringsport.rs/tocak-za-trening-lux-rx-ew-lux/p-1578

5. Vijača

Preskakanje vijače je vežbanje koje je preporucljivo na svakom treningu.Za samo 10 minuta preskakanja možete izgubiti do 150 kalorija. Da bi ste se fokusirali na pravilno disanje a ne na brojanje skokova mi vam preporučujemo vijaču sa sopstvenim brojačem: http://www.ringsport.rs/vijaca-sa-brojacem-rx-r-count/p-41


Ostali tekstovi
Pozovi